nedeľa 20. decembra 2015

Christmas atmosphere

Ahojte!
Už od začiatku decembra youtubery začali dávať na youtube vianočné videá, v obchodoch začali predávať vianočné dekorácie, stromčeky... Ja som to brala tak, že ešte mám kopec času. Až teraz mi začalo dochádzať, že Vianoce sú tu za menej ako týždeň a ja som ešte nič nestihla, ja som proste taká Lately (vždy robím veci na poslednú chvíľu, možno to nieje tak ako som si to zo začiatku predstavovala, no vždy to nakoniec dám). Nemám nakúpené darčeky, napečené perníky... No povedala som si, že nebudem stresovať, veď Vianoce sú predsa sviatkami pokoja. Cez tento víkend, štyri dni pred Vianocami, som už konečne začala dávať veci do poriadku. Ozdobila som si malý stromček v mojej izbe, pustila Vianočné pesničky, dokúpila darčeky, skrátka konečne už aj u mňa je cítiť tú Vianočnú atmosféru :)

Tento rok si môj malý stromček ozdobila mini bombuľkami a svetielkami. Myslím, že by bolo úplne zbytočné keby som vám tu dala aj návod ako si ich vyrobiť, keď na youtube je tých návodov tak strašne veľa. Veď aj ja som tam našla návod na tieto mini bombuľky :) Ináč presne ako som dofotila túto fotku, moje svetielka zlyhali a už nefungujú. Fotila som v tej pravej chvíli :)


Milujem čokoládu, obzvlášť tieto Vianočné edície :)


Vianočná ruža u nás doma cez Vianoce jednoducho nesmie chýbať :)



Môj absolútny favorit je tento perleťový lak od PUPA. Dodá vašim nechtom ten správny zimný nádych :)

 
Viem, že už vám asi tie Yankee candles idú na nervy, každý ich vychvaľuje, odporúča... Áno, aj mne, no keď už to tak každý ospevoval, tak mi nedalo si aspoň jednu nekúpiť, vyskúšať a urobiť vám na ne recenziu. Tak som si teda kúpila vonné vosky, teraz mali fajné Vianočné vône, Apple and pine needle, Snow in love a Vanilla cupcake. Vážne voňajú neskutočne dobre :3 Ešte som ich ani nedala do aroma lampy, a už rozvoniavajú po celom byte. No keď som ich vyskúšala dať do aroma lapmy, bolo to ešte lepšie, naozaj voňajú neskutočne :) Možno si hovoríte, že sú to také isté sviečky ako všetky iné, no ostatné voňajú len na začiatku a potom už nie. Tieto moje som sa rozhodla kúpiť aj ako darčeky mojim kamarátom, tak dúfam že tento príspevok teraz nečítajú :)



 Milujem čierny čaj a ešte viac mi chutí vo vianočnom hrnčeku :)



Nad youtubom dokážem stráviť aj pár hodín. Je to taká moja srdcovka, a teraz obzvlášť keď sú Vianočné videá. Väčšinou pozerám americké youtuberky, lebo majú dobré nápady, a popri tom sa aj nezámerne učím angličtinu :) Musím priznať, že odkedy som začala pozerať youtube, moja angličtina a kreativita sa oveľa zlepšili :) Moje obľúbené youtuberky sú LaurDIY ( ona odštartovala moju youtube mániu <3), Mylifeaseva, Aspyn Ovard, Meredith Foster, Miranda Sings... keby som mala vymenovať všetky, napísala by som o tom jeden celý samostatný post :)



Vianoce bez vianočných alebo huňatých ponožiek predsa nie sú ono! Ak ich ešte nemáte tak šup šup do obchodu, určite vás nevídu draho :)


Tak Vám želám šťastné, veselé a hlavne pokojné sviatky, užite si ich :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára