štvrtok 28. januára 2016

2 easy ways how to remake boring white cups




Čo viac poteší po zimnej prechádzke než horúci nápoj z vlastnoručne vyrobeného hrnčeka? Dneska som si pre vás pripravila pár tipov ako si vyzdobiť len obyčajný nudný biely hrnček. Tak poďme na to!

Na výrobu prvého hrnčeka budeme potrebovať len fixky na porcelán a hrnček (veľmi lacno ho kúpite napr. v Tescu).
   
          1. Odporúčam Vám nájsť si či už na Pintereste, Tumblr alebo normálne v googli nejaký výstižný nápis, prípadne citát, ktorý si prv načrtnite na papier aby ste videli ako to bude vyzerať na hrnčeku. Ja som robila tieto hrnčeky pre kamarátky.


          2. Ak sa bojíte, že keď budete naostro kresliť na pohár, tak sa vám to nepodarí, tak tu pre vás mám jeden tip. Nakreslite si prv na pohár svoj návrh obyčajnou fixkou, a potom keď už pôjdete naostro s fixkou na porcelán tak len prejdite po vašom náčrte fixkou. Keď zaschne fixka na porcelán tak po tom len ľahko prejdite prstom a obyčajná fixka sa vymaže.
             Ak sa ale predsa len pomýlite pri kreslení s fixkou na porcelán, tak sa to dá ešte rýchlo zotrieť vodou.

          3. Ak to píše na vašej fixke, tak hotový pohár ešte dajte na pár minút do trúby, aby sa nepoškodil.





Na výrobu mramorovaného hrnčeka budeme potrebovať nepotrebné laky na nechty, špáradlo a nejakú jednorázovú plastovú misku (ja som použila misku od zmrzliny).

          1. Tieto kroky treba robiť v rýchlosti, aby vám nezaschol lak. Takže najprv si vylejeme trošku laku do misky s teplou vodou. Ja som vyliala až moc, stačí len pár kvapiek :) Ak chcete dvojfarebný tak vylejte ešte jeden lak.

          2. Potom špáradlom prechádzam z jednej strany na druhú, a tým trošku zmiešam tie farby, a vytvorím vzor. 

           3. Teraz už vlastne len namočím hrnček a máme hotovo :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára