sobota 19. marca 2016

Bratislava throught my eyes


Keďže teraz je to maturitné obdobie, žiaci z štvrtého, teda posledného ročníka na strednej píšu asi najdôležitejšie testy svôjho života, a bolo by dosť blbé keby sme ich pri to vyrušovail,  vo väčšine škôl sa to riaditelia rozhodli riešiť tak, že dali riaditeľské voľno. Jedna z týchto škôl bola aj tá moja, riaditeľské voľno sme dostali až na tri dni. Bolo krásne počasie, a tak sme sa rozhodli ísť navštíviť Bratislavu. V dnešnom príspevku som sa vám rozhodla ukázať maličké detaily Bratislavy, ktoré som stihla nafotiť za pár hodín, keďže do Bratislavy sme šli len na otočku. Ráno sme vyrazili a večer sme sa vrátili. Nie sú to žiadne veci, ktoré sú veľmi typické pre Bratislavu, ako napr. Bratislavský hrad, Čumil, divadlo a pod. Ja som sa rozhodla ukázať vám Bratislavu aj z trošku inej stránky, ako ste možno zvyknutí. Boli sme sa pozrieť v Medickom parku, potom sme si dali takú menšiu prechádzku po centre, a šli sme pozrieť aj ku Starej tržnici, kde ma zaujala pekná výzdoba v podobe girlánd z rôznofarebných papierov v tvare trojuholníčkov. Skoro na každom strome som uvidela vtáčiu búdku, takže tá tu rozhodne nesmela chýbať, spolu s holubmi :)
~

Since now is that time, when pupils from 12 grade of high school are writing the most important exams of their lives, so when other pupils will stay in school with them, it will make them really nervous. My headmaster decided to give us some free days, so we don't have to go to school. It was sunny, so we decided to go to Bratislava, just for one day, to walk little bit in a city and breath another air :) The photos, that I want to show you, aren't typical for Bratislava, but I just wanted to show you the other side of this city, the details, that I recognized in few hours of being there. So we went in Medical park, and then, when I saw those triangle girlands near the Old Market hall I just had to take some photos of it. I like it a lot! Almost on every tree I saw nesting boxes for birds, and pigeons :)
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára