štvrtok 3. marca 2016

Instagram designed NUTELLA BROWNIES!- video tutorial


          Spoločne s Evou- mojou dobrou kamarátkou, sme sa rozhodli napiecť veľmi nápadité, a zároveň aj veľmi ľahké nutellové brownies- ktoré pozostávajú len z troch ingrediencií! Je to vážne bomba! Sú veľmi chutné, a skvelo sa hodia na rôzne párty, alebo len na príjemné posedenie si pri kávičke :) Veď keď už sa adresa tohto blogu volá Naty- loves- nutella, teda Naty má rada nutellu, tak to už o niečom svedčí no nie? :) Vážne milujem nutellu, a keď som na internete uvidela tento veľmi ľahký recept, ani na sekundu som neváhala a rozhodla som sa ho zrealizovať.
          Tento projekt pre vás pripravujem už hrozne dlho, a veľmi sa teším, že konečne vám ho môžem ukázať. Chcela by som vám ukázať môj prvý video tutorial, zároveň aj moje prvé video na youtube.  Priznám sa, strihala som ho asi 5 hodín takže dúfam že bude stáť za to :) Veľmi sa teším, aké budú vaše reakcie, a dúfam že si toto video užijete rovnako ako aj ja pri jeho natáčaní a strihaní :)


          Few weeks ago, me and my good friend Eva decided to bake some really creative, and really easy nutella brownies- whitch are only from 3 ingredients! They're delicious, and you can make them for party, or just chilling at home and eating them :) Adress of my blog is Naty- loves- nutella, so from this you have to know, that I really adore nutella, so when I saw this recipe on the internet, I just had to do this!
          This project I am making for a really long time, so I'm really excited that I can show it to you now. I want to show you my first video turorial on my blog, and on youtube too :) I edited this video for approximately 5 hours, so I hope you'll like it, and I hope you'll enjoy it like I did when I filmed and edited it :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára