štvrtok 21. júla 2016

Girl with hat and purple hair


Ah áno, rozhodla som sa pre veľkú zmenu, nakoľko ma veľmi nudili a ani sa mi vôbec nepáčili moje vlasy. Skrátka, boli až príliš normálne a klasické... Prv som sa veľmi bála trvalej farby, tak som si často farbila končeky vlasov farebnými kriedami alebo tužidlom. Chcela som zmenu, no takú, z ktorej veľmi ľahko vycúvam keď ma prestane baviť. Najprv som ani nechcela klasickú farbu na vlasy, len som sa kaderníčky spýtala či nemá nejaké tužidlo alebo zmývateľnú farbu na vlasy. Dá sa povedať, že to ona ma k tomu priviedla, lebo povedala, že by sa mi to veľmi hodilo. Nakoniec mi teda odporučila a následne aj naaplikovala klasickú trvalú farbu. Tak som sa teda odovzdala do jej rúk a takto to dopadlo :) Ja som s tým viac než len spokojná. Konečne mám to po čom som tak dlho túžila!

 S Miškou a Viki sme si urobili takú babskú jazdu a vybrali sme sa na dva dni do Bratislavy. Samozrejme, že sme sa stavili aj v nákupných centrách. Okrem iného som si kúpila tento klobúk, ktorý je tiež tak trochu extravagantnejší, no mňa veľmi zaujal! K nemu som si zobrala takéto pásikavé šaty, ktoré sú podľa mňa perfektné na leto a tiež sa hodia aj na pláž a samozrejme pár náhrdelníkov nesmelo chýbať :)















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára