streda 29. júna 2016

Problem.


Myslím, že život bez problémov by nebol životom. Veď predsa bez problémov by náplň nášho života bola ničím,náš život by bol menej zaujímavým. Problémy robia ľudí ľuďmi, bez nich by sme nemali žiadne prekážky v splnení nášho cieľa, všetko by bolo príliš jednoduché. Možno si myslíte, že život bez problémov by bol úžasný a jednoduchý, no opak je pravdou. Čo by sme robili, keby sme v živote nemali žiadne ciele, keby sa nám naše sny splnili ihneď a bez akýchkoľvek komplikácií? Áno, možno by bol život jednoduchší, no nebol by duchaplný, nič by nás nehnalo dopredu... Veď keď nemáme ciele, sny, nemáme skrátka nič... Všetko by bolo hore nohami, nastal by chaos, nemali by sme žiadne dlhodobé plány, žiadne vízie, nesnívali by sme o niečom, o čom už dopredu vieme že sa nikdy (resp. nie v blízkej budúcnosti) nesplní...

Tieto fotky boli fotené v Užhorode, kde som šla spolu s mojimi najlepšími kamoškami Viki a Miškou. Viki mi cestou v buse zaplietla dva copíky (čo je na mňa dosť neobvyklé, keďže ja som najväčší copíkový hater hh). Poslednou dobou som si tento náhrdelník s očkom dosť obľúbila a nosím ho skoro každý deň. Keďže som nenašla u mňa doma žiaden vhodný opasok, vznikla u mňa doma menšia improvizácia a miesto opasku som použila šnúrku od topánky hh :) Ináč, tieto nohavice sú môj najnovší sekáčový úlovok. Veľmi sa mi na nich páči, že sú také originálne, jedinečné a keďže sú už dosť výrazné svojimi záplatami, kombinujem ich len s jednofarebnými basic kúskami.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára